Intranet løsning – tilpasset dine behov

Vores intranet løsninger er udviklet indenfor de seneste 3-5 år i samarbejde med vores kunder. Det betyder, at de passer til de behov, der er i en moderne virksomhed i 2023. I dialog med jer finder vi frem til de funktioner I har brug for, og får hurtigt en god intranet løsning i luften.
Vi har udviklet en lang række business intelligence funktioner, som giver et godt overblik over virksomheden.

Mange muligheder for integration

Vores intranet løsning integrerer let med Danløn, E-conomic, C5 og en lang række andre systemer. Det betyder, at du kan sætte mange administrative opgaver på auto-pilot. Vores løsning kan også bruges som system til at håndtere kundeoplysninger og andre eksterne data. Nedenfor kan du se nogle af de funktioner, der kan automatiseres med vores intranet løsning.

Funktioner i vores Intranet løsning

Interne data i virksomheden

  • Vagtplan kalender
  • Byt vagter funktion via beskedsystem / SMS
  • Besked, E-mail og SMS system
  • Online lønsedler og timeantal
  • Meld syg / bed om ferie
  • Styring af timetillæg
  • Nem lønberetning til fx. Danløn
  • Monitorering af totalomkostning pr ansat
  • Medarbejder-analyse og statistik

 

Eksterne data (kunde-data)

  • Kunde-analyse og statistik
  • SMS / web spørgeskema og tilfredshedsanalyse
  • Styring af kundegrupper
  • Bestilling af produkter / kan tilføjes automatisk til faktura


Du er velkommen til at kontakte os for et uforpligtende møde, hvor vi kan få overblik over jeres behov og vi kan tilbyde jer et tilbud på en intranet løsning, som dækker jeres behov på en god og fremtidssikret måde.

Indhent tilbud

Alle opgaver er unikke, så vi vil gerne høre lidt om dine tanker for projektet, og komme tilbage til dig med et uforpligtende tilbud. Du kan benytte denne formular til at fortælle os lidt om opgaven.